Pro všechny produkty KASA FIK provádíme záruční i pozáruční servis
Zavolejte nám na tel.: 775 037 704, 777 032 723
Napište nám na email: e-kasa@seznam.cz
Výměna zařízení v případě poruchy , nebo rozbití
Kdykoliv Vám zprovozníme záložní pokladnu na jiném zařízení a můžete plynule pokračovat s dočasnou verzí, dokud nebude problém odstraněn.
Instalace a upgrade licencí
Odborná pomoc při problémech se softwarem
Nastavení aplikací pokladen
Prodej příslušenství k pokladnám
V případě poruchy :
zapůjčíme náhradní zařízení po dobu, než se vyřídí reklamace, dle druhu zařízení za poplatek
přeinstalujeme vaši aplikaci na náhradní zařízení a zprovozníme tak, aby jste mohli pokračovat ve vašem podnikání
provedeme zálohu dat z rozbitého zařízení a jejich přenos na zařízení nové
úkony technika jsou zpoplatněny sazbou dle našeho ceníku
postaráme se o reklamaci zařízení - zde účtujeme cenu dopravného do centralizované opravny a zpět
v případě, že nepřivezete reklamované ( porouchané) zařízení na místo pro vytknutí vady, což je naše provozovna na adrese Tanvald, Poštovní 174 a budete požadovat naši asistenci přímo u vás v provozovně bude vám účtováno cestovné ( doprava technika ) dle tarifu uvedenéhov našem ceníku.